... docenić talentu tego pana ani zrozumieć fenomenu jego sławy. Nie pojmuję zachwytów nad jego dziełami.
Nie jestem uprzedzona. Naprawdę próbowałam... Skuszona pochlebnymi opiniami na temat L. von
T. postanowiłam w końcu obejrzeć któryś z jego? filmów. Próbowałam ugryźć "Dogville". Czy film o
tak skąpej scenografii...
To jest chyba jedyny na swiecie twórca po ktorego filmie czuje jak bym wybudził sie z mrocznego snu, . a uczucie potrafi trzymać wiele dni. najgorsze że trudno mi wytłumaczyć dlaczego, co takiego jest w tych filmach.
Jakie filmy Larsa uważacie za nalepsze (najważniejsze)?
Oto moja pierwsza dziesiątka:
1. Przełamując fale
2. Idioci
3. Dogville
4. Europa
5. Tańcząc w ciemnościach
6. Element zbrodni
7. Medea
8. Epidemia
9. Manderlay
10. Królestwo
każdy jego film połykam w całosci, kilka razy.
Dogville mnie zachwycił, antychryst zmielił i wypluł innego człowieka, nimfomanka zgwałcił. Uwielbiam!
Szkoda ze jest problem ze znalezieniem filmow i napisów do jego pierwszych produkcji.
Ogromnie go lubię za jego ciekawe podejście do tego, co robi, i oryginalność, której niekiedy bardzo brakuje w kinie. Mistrz swojego fachu i kropka!
Kobieta z problemami życiowymi trafia do nowej społeczności. Kobieta jest poczciwa, zaczyna się poświęcać, a niektórzy z tej społeczności zaczynają to wykorzystywać, aż w końcu to poświęcenie kończy się dla niej źle. Film wygląda jak nakręcony kalkulatorem trzymanym przez gościa w delirium.
Pytanie: jaki to film?
Uwielbiam jego najnowsze filmy. Starszych nie oglądałam, pewnie też by mi się spodobały. ktoś się orientuje, czy Lars tworzy właśnie jakiś nowy projekt ? Bo cisza jakaś ?
niektórzy są zboczeńcami, a niektórzy artystami-zboczeńcami, jednym i drugim chodzi o to samo, z
tym, że pierwszych zwykle się potępia, a drugich - gloryfikuje,ot, takie to przewrotne...
W scenie w której (SPOILER) Charlotte ręką robi dobrze Willemowi, po czym z jego penisa tryska obficie krew. Następnie ona wychodzi z pomieszczenia i wtedy! Przedziwna praca operatora. Kamera w pierwszej kolejności wykonuje najazd wprost na owłosionego bobra Charlotty, a dopiero później obejmuje całą sylwetkę aktorki....
więcejRozumie Hitlera. I dobrze, że go wykopali z Cannes. Powinien wiedzieć, że takie hasłą to może sobie głosić w domu a nie na forum publicznym. I mniejsza z tym, czy żartował czy nie! Powinien się leczyć na rozdwojenie jaźni a nie na depresję.
Zwracam się z tym pytaniem do wiernych fanów Larsa. -
Za co kochacie tego genialnego reżysera i jego filmy??
Jaki film uważacie za najlepszy , który to porażka ??:)
Obejrzałem Dogville, praca kamery i montaż trochę mnie irytowały, ale w gruncie rzeczy pasowały do stylistyki filmu, więc się za bardzo nie czepiałem. Ale teraz włączam sobie spokojnie Melancholię, na początku dostaję bardzo intrygujące obrazy nadchodzącego końca świata, wszystko fajnie - a tu nagle Lars wyjeżdża mi...
więcejZ filmów tego pana widziałam "Tańcząc w ciemnościach", "Idiotów" i "Przełamując fale". Wszystkie zrobiły na mnie duże wrażenie i chętnie obejrzałabym coś jeszcze.
Oglądałam 2 razy "Melancholię", dałam 8/10 i niesamowicie mi się podobała. Teraz sięgnęłam po kolejny film von Triera - "Przełamując fale", no i nie miałam czegoś w stylu "ryje banie" czy inne takie jakie słyszysz się a propos jego filmów. Był to po prostu bardzo dobry dramat, genialny od strony psychologicznej,...
Jak w temacie - na filmwebie jest kilka ciekawostek a propos trzeciej części trylogii "USA -
Land of Opportunities" (I - Dogville II - Manderlay), która rzekomo powstała w 2007r.
Szukałem trochę w internecie ale nie znalazłem zbyt wiele. A przynajmniej nie odpowiedzi
na moje pytanie.
Wie ktoś może coś na temat tego...